تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

ما بر آنیم تا با ارائه مطالب مورد نیاز برای ایده پروری و کارافرینی برای جوان های مستعد و سخت کوش این مرز و بوم، از سوختن این استعداد های بالقوه جلوگیری کنیم........... آدمی ساخته افکار خویش است، فردا همانی خواهی شد که امروز بدان می اندیشی.


با استفاده از قانون جذب، سریع‎تر به وفور و فراوانی برسید


با استفاده از قانون جذب، سریع‎تر به وفور و فراوانی برسید

 
The_Law_of_Attraction_1

با استفاده از قانون جذب، سریع‎تر به وفور و فراوانی برسید

یادداشتی از مایکل لوسیر، مدرس و نویسنده برتر قانون جذب

 

مترجم: افسانه محمودی یزدانی

قانون جذب به احساسات پاسخ می‎دهد (ارتعاشات). چه می‎شود اگر از روی عمد ارتعاشات وفور را دوبرابر کنیم؟ (این همان چیزی‎ست که جذب آگاهانه نام دارد). قانون جذب به طور مداوم به ارتعاشاتی که می‎فرستید پاسخ می‎دهد و آن ارتعاشات را با ارسال بیشتر آن‎ها به سمت‎تان، دوبرابر می‎کند. بنابراین وقتی که قانون جذب در هر لحظه ارتعاشات شما را بررسی می‎کند، چه می‎شود اگر در آن لحظه ارتعاش شما مربوط به وفور باشد؟ با درنظر گرفتن این فرمول، قانون جذب ارتعاشات را تکثیر می‎کند و ارتعاشات بیشتری از همان جنس به شما باز می‎گرداند. به همین دلیل است که آن را قانون می‎نامند.

برای تبدیل شدن به جذب‎کننده آگاهانه باید امواج وفور و فراوانی در زندگی را ارسال کنید. این قانون است. هر ارتعاشی که ارسال کنید، همان را دریافت می‎کنید، بنابراین هر روز امواج وفور را به دنیا بفرستید. وقتی که امواج تغییر می‎کنند، نتایج تغییر خواهند کرد.

در این‎جا تمرین روزانه‎ای را آموزش می‎دهیم که برای تبدیل‎شدن به ارسال‎کننده آگاهانه امواج وفور به شما کمک می‎کند. نام آن کارنامه گواه روزانه است. (جایی برای ثبت گواه قانون جذب که به توجه آگاهانه شما به وفور پاسخ می‎دهد.)

 

اگرچه نوشتن برای قانون جذب فرقی ندارد، من تشویق‎تان می‎کنم که گواه خود را بنویسید؛ زیرا نوشتن به شما کمک می‎کند تا توجه بیشتری به آن مبذول دارید.
قانون جذب به چگونگی احساس‎تان، این‎که چه می‎گویید، فکر می‎کنید، مشاهده می‎کنید، به خاطر می‎آورید یا تجربه می‎کنید، پاسخ می‎دهد.

کلیک کنید و بخوانید: چرا تعیین هدف برای رسیدن به هدف کافی نیست

هر روز گواه چیزی را که می‎خواستید برای‎تان به وفور وجود داشته باشد و آ ن را جذب کرده‎اید، ثبت کنید.

در این‎جا مثالی آورده شده است:

تاریخ گواهی

۱۵ اکتبر: دوستم کرایه تاکسی را پرداخت.

۱۷ اکتبر: توصیه بسیار ارزشمندی از استادم شنیدم.

۲۰ اکتبر: ناهار رایگان.

۲۵ اکتبر: حراج حوله.

چرا این کار به قانون جذب کمک می‎کند؟

در لحظه‎ای که وفور خود را تصدیق می‎کنید و آن را جشن می‎گیرید (وقتی به این نکته توجه می‎کنید که چیزی رایگان را جذب کرده‎اید) در حال ارسال امواج وفور هستید. هرچه این امواج را طولانی‎تر حفظ کنید، طبیعی‎ست که به وفور بیشتری دست می‎یابید. انجام روزانه این تمرین و صرف ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در روز برای سپاسگزاری از وفور خود وقتی اتفاق می‎افتد و صرف وقت برای ثبت کارنامه گواهی، کمک فراوانی در رسیدن به وفور و ثروتمندشدن‎تان می‎کند.

 

آیا امروز ثبت کارنامه گواهی خود را آغاز می‎کنید؟

چگونه میتوانم دریابم که چه امواجی ارسال میکنم؟

هم‎اکنون نیز قانون جذب در زندگی شما وجود دارد؛ چه آن را درک کنید یا نه؛ چه آن را بشناسید یا نه؛ و چه آن را دوست داشته باشید یا نه.

 

تا زمانی که کاربرد آگاهانه قانون جذب را بیاموزید، بیشتر مواقع آگاه نیستید که برهر چیزی که تمرکز می‎کنید، مورد توجه قرار می‎دهید و انرژی برای آن می‎فرستید، آن را به زندگی خود جذب می‎کنید. این را جذب ناآگاهانه می‎نامند. می‎توان آن را در چرخه چهار مرحله‎ای زیر توصیف کرد:

مرحله۱: من هرچیزی را که در هر مرحله از زندگی‎ام جذب می‎کنم مورد مشاهده قرار می‎دهم.

مرحله ۲: وقتی چیزی را که جذب می‎کنم مشاهده می‎کنم، امواجی متناظر ارسال می‎کنم که یا مثبت است یا منفی.

مرحله ۳: قانون جذب همیشه امواج مرا کنترل می‎کند و چه بخواهم یا نخواهم، همیشه با آن هماهنگ است و مطیع آن.

مرحله ۴: بدلیل این‎که قانون جذب به امواج من پاسخ می‎دهد، مقدار بیشتری از آن‎چه را که در ابتدا مشاهده می‎کردم در زندگی‎ام به نمایش می‎گذارم.

سپس این چرخه از مرحله ۱ شروع می‎شود و مدام تکرار می‎شود. در این‎جا می‎گوییم که این چرخه چگونه هم‎اکنون در زندگی شما کار می‎کند:

شاید به این نکته توجه کرده‎اید که همیشه افراد و وقایع منفی را به زندگی خود جذب می‎کنید. وقتی که به آن توجه می‎کنید و آن را مشاهده می‎کنید، امواجی متناظر را از خود متصاعد می‎کنید. قانون جذب با هماهنگی با امواج‎تان و ارائه مقدار بیشتری از آن به شما پاسخ می‎دهد. در این مثال، مقداری بیشتر از همان یعنی این‎که شما افراد منفی یا اتفاقات منفی بیشتری را تجربه می‎کنید.

 

به خاطر داشته باشید که قانون جذب، قانون جهانی قدرتمند و فرمان‎برداری‎ست. او نمی داند که آیا شما مقداری بیشتر از چیزی را می‎خواهید یا نه؛ آیا برای شما خوب است یا نه؛ و آیا شما آن را می‎خواهید یا نه؛ او مقدار بیشتری از همان چیز را به شما می‎دهد.

اگر در مورد این‎که در هر مرحله از زندگی چه امواجی را ارسال می‎کنید کنجکاو هستید، فقط کافی‎ست به نتایجی که در آن حوزه دریافت می‎کنید نگاهی بیندازید؛ همیشه به خوبی تطابق دارد. وقتی چیزی را که جذب کرده‎اید مشاهده می‎کنید و آن را دوست دارید، جشن بگیرید و در جشن خود، مقدار بیشتری از همان را جذب خواهید کرد.

وقتی می‎بینید چیزی را که جذب کرده‎اید، چیزی‎ست که دوست ندارید، می‎توانید از قانون جذب استفاده کنید تا آن را متوقف کنید و به چیزی که می‎خواهید تغییرش دهید. ساده‎ترین راه انجام این کار پرسیدن این سوال از خویش است: «خب، من چه می‎خواهم؟» و سپس ذهن خود را بر این خواسته روشن متمرکز کنید. اکنون یک فرستنده آگاه هستید از آن‎چه که می‎خواهید و قانون جذب هم در همین راستا پاسخ می‎دهد. وقتی که این تمرین را ادامه می‎دهید، به زودی قادر خواهید بود تا این حوزه از زندگی‎تان را کنترل کنید و نتایج جدیدی را که دریافت می‎کنید، مشاهده کنید.

 

 

منبع: پنجره خلاقیت

مبلغ واقعی 1 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 219

محبوب ترین ها


مطالب تصادفی

  • اصول و مبانی خلاقیت
  • با خواندن فایل  زیر راه ثبت اختراع را کوتاه کنید.
  • مطالعه استراتژیک رستورانهای زنجیره ای مک دونالد
  • آشنایی با کلیات حقوق مالکیت فکری و مصادیق آن با تاکید بر ثبت اختراع داخلی...مهرداد الیاسی(ردیس اداره ثبت اختراع)
  • كارگاه آموزش:   خلاقيت و شيوه‌هاي پرورش آن ............ارائه كنندگان : دكتر ملكي و دكتر اقدسي
  • افرادی که قربانی اختراعات خود شدند + تصاویر
  • اینم برا خودش خلاقیتیه ها
  • چرررراغ خواب ملوووس
  • ذهن خلاااق
  • معرفی و آشنایی با 10 کارآفرین برتر دنیا (عکس)
  • ۸ دلیل برای این که چرا خیلی‌ها در قرعه‌کشی برنده نمی‌شوند؟ یادداشتی از مایکل لوسیر، نویسنده و مدرس قانون جذب
  • به جای فکر کردن به قرض هایت، به پولدارشدن بیندیش
  • 10 نکته جالب در مورد بیل گیتس که احتمالا نمی دانستید!
  • ۱۰ ایده ی جالب که صاحبانش رامیلیونرکرد
  • معرفی 10 کارآفرین برتر جوان در سال 2011

شیراز- پارک علم و فناوری- شرکت ایده پردازان نو اندیش اورست

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد