تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

ما بر آنیم تا با ارائه مطالب مورد نیاز برای ایده پروری و کارافرینی برای جوان های مستعد و سخت کوش این مرز و بوم، از سوختن این استعداد های بالقوه جلوگیری کنیم........... آدمی ساخته افکار خویش است، فردا همانی خواهی شد که امروز بدان می اندیشی.


۸ دلیل برای این که چرا خیلی‌ها در قرعه‌کشی برنده نمی‌شوند؟ یادداشتی از مایکل لوسیر، نویسنده و مدرس قانون جذب


۸ دلیل برای این که چرا خیلی‌ها در قرعه‌کشی برنده نمی‌شوند؟ یادداشتی از مایکل لوسیر، نویسنده و مدرس قانون جذب

 
law-o

۸ دلیل برای این که چرا خیلی‌ها در قرعه‌کشی برنده نمی‌شوند؟ یادداشتی از مایکل لوسیر، نویسنده و مدرس قانون جذب

 

مقاله این ماه پاسخ به ایمیلی‌‌ست که متن آن را در ادامه می‌خوانید:
نامه اول که به مایکل فرستاده شده است:
سلام مایکل،
امیدوارم این پیام به دستت برسد. من یک درمانگر/ مربی هستم که کارگاه‌ها و کلاس‌هایی بر اساس قانون جذب برگزار می‌کنم و از کتاب شما به عنوان زیربنای آنچه که تعلیم می‌دهم، استفاده می‌کنم.
کارکنان ما پرسشی دارند که فکر می‌کنیم شما بهتر می‌توانید به آن پاسخ دهید، اگر لطف کنید. هفته گذشته در یکی از کلاس‌های‌مان، درمورد این‌که چگونه موضوع قانون جذب به ثروت و وفور نعمت مربوط می‌شود، صحبت می‌کردم. گفتم تا زمانی که سه شرط قید شده در کتاب اجرا شوند (شناخت آرزو، توجه به آن و اجازه دادن به آن) هر کسی می‌تواند انتظار نتیجه را در وفور داشته باشد که شامل پول به دست آمده از طریق برنده شدن در قرعه‌کشی هم می‌شود. به طور خلاصه در مورد مقاله‌ای که شما نوشته بودید توضیح دادم و نکات خاص مورد نظر شما در رابطه با جذب پول در این رفتارها را هم درس دادم.
تا این‌جا، دونفر از شاگردان اظهار سردرگمی و تضاد کردند که نشان می‌داد آن‌ها تحت تعلیم آن‌لاین علم ثروتمندشدن قرار گرفته بودند که به آن‌ها آموخته بود که کسب ثروت و مقادیر بالای پول از طریق قرعه‌کشی تقریبا غیرممکن است؛ زیرا بسیاری افراد برای انجام همین کار تلاش می‌کنند و همین هدف را دارند، که می‌تواند فکر برنده شدن شما برای رسیدن به هدف مورد نظرتان را به سقوط بکشاند.
من درس چهارم علم ثروتمند شدن را نمی‌دانستم (این درس می‌گفت که قانون جذب یک فرمول سه مرحله‌ای برای جذب هرچیزی به جز برنده‌شدن در قرعه‌کشی‌ست) و پس از تعمقی کوتاه دریافتم که این نقطه بحث کمی مبهم است و درس هم درمورد مساله‌ای مشابه بحث می‌کرد.

 

 

 

 

من از باورهایم با قدرت پشتیبانی کردم و گفتم که درس‌های ما می‌تواند این کار را انجام دهد و این یک قانون بوده است.
مایکل، ما با درس چهارم علم ثروتمندشدن آشنا نیستیم و اکنون خودمان هم گیج شده‌ایم. آیا چنین درسی وجود دارد؟ ما خودمان را متقاعد می‌کنیم و اطلاعاتی که شما در مورد قانون جذب دادی به راحتی برای آن‌چه که آن را استفاده می‌کنیم، کارایی دارد، آیا می‌توانید درمورد پیام گیج‌کننده مبنی بر این‌که قانون جذب برای همه چیز کار می‌کند به‌جز برنده شدن در بازی قرعه‌کشی توضیحی بدهید؟
ما به شاگردهای‌مان قول دادیم که مستقیم به سراغ منبع اصلی که شما هستید می‌رویم و این سردرگمی را با اودرمیان می‌گذاریم وسپس به همه کلاس اعلام خواهیم کرد. هرزمانی که التفات کنید و پاسخ ما را بدهید، باعث سپاس فراوان است.

کلیک کنید و بخوانید: 6راه برای خلق بهترین محل کار دنیا

با تشکر فراوان از تو
با احترام
استفان

و در ادامه پاسخ مرا می‌خوانید:
سلام استفان. تبریک می‌گویم که توانستید گروه قانون جذب را تاسیس کنید. در این‌جا چند نکته را می‌نویسم که برای گروه خود استفاده کنی:
.۱ پیشنهاد می‌کنم افراد بر آرزوی‌شان تمرکز کنند و پول را از این معادله حذف کنند. نکته درس این‌جاست: ما می‌خواهیم آرزوهای‌مان را از فیلتر فراهم بودن پول بگذرانیم. پول را از معادله حذف کنید. برای مثال، اگر یک کت قرمز می‌خواهید، روی کت قرمز تمرکز کنید و نه جذب پول کافی برای جذب کت قرمز.
.۲ اگرچه بسیاری از افراد آرزوی پول دارند، برنامه‌ای کاری در خلال آن دارند که تا میزان معینی اتعاشات آنان حول موضوع پول را کنترل می‌کند. ما این باورها را باورهای محدودکننده می‌نامیم که بسیاری از افراد به آن دچارند. برای مثال، بسیاری افراد این باور محدودکننده را دارند که آن‌ها ارزش برنده‌شدن مبالغ بسیار بالای پول را ندارند. ممکن است در ذهن هوشیار خود از این باورشان آگاه نباشند اما این باور در پس‌زمینه وجود دارد و بر امواج آنان تاثیر می‌گذارد. بسیاری افراد قبل از این‌که بتوانند پول بیشتر را به سمت خود جذب کنند، باید بر «ارزشمند بودن» و دیگر باورهای محدودکننده کار کنند.
.۳ بیشتر مردم نمی‌دانند چگونه یک میلیون دلار را خرج کنند، بنابراین امواج آنان تا مرحله برنده‌شدن آن بالا نمی‌رود. (نکته: لیستی تهیه کنید و روی آن‌چه که در لیست است تمرکز کنید.)

 

 

 

 

.۴ به نظر من بسیار مهم است که امواج وفور و نعمت را از خود متصاعد کنید؛ بدون انجام این کار چگونه می‌توانید انتظار داشته باشید که به وفور برسید اگر امواج هماهنگ با وفور بیشتر را از خود متصاعد نکنید؟
.۵ بیشتر مردم وفور نعمت کنونی خود را نمی‌بینند، بنابراین، به ندرت امواج وفور از خود بروز می‌دهند. به خاطر داشته باشید که تنها اگر امواج چیزی داشته باشید، می‌توانید آن را جذب کنید.
.۶ بیشتر مردم وفور نعمت خود را جشن نمی‌گیرند: یک ناهار رایگان، یافتن پول، توصیه‌ای یا آموزشی رایگان یا خریدن چیزی به قیمت حراج و…
.۷ مردم نیاز به اثبات کارایی قانون جذب در زندگی خود دارند تا وفور نعمت آن‌ها را بیشتر کند. داشتن متون انگیزشی که می‌تواند تمام دلایل شک‌شان مبنی بر جذب وفور نعمت توسط آنان و برخورداری از وفور را برطرف کند و در نتیجه آن‌ها امواج وفور را ارسال کنند بسیار موثر است.
.۸ و در نهایت، قرعه‌کشی تنها یک راه برخورداری از وفور است.
قربانت، مایکل

 

ترجمه: افسانه محمودی یزدانی

 

منبع: پنجره خلاقیت

مبلغ واقعی 1 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 375

محبوب ترین ها


مطالب تصادفی

  • اصول و مبانی خلاقیت
  • با خواندن فایل  زیر راه ثبت اختراع را کوتاه کنید.
  • مطالعه استراتژیک رستورانهای زنجیره ای مک دونالد
  • آشنایی با کلیات حقوق مالکیت فکری و مصادیق آن با تاکید بر ثبت اختراع داخلی...مهرداد الیاسی(ردیس اداره ثبت اختراع)
  • كارگاه آموزش:   خلاقيت و شيوه‌هاي پرورش آن ............ارائه كنندگان : دكتر ملكي و دكتر اقدسي
  • افرادی که قربانی اختراعات خود شدند + تصاویر
  • اینم برا خودش خلاقیتیه ها
  • چرررراغ خواب ملوووس
  • ذهن خلاااق
  • معرفی و آشنایی با 10 کارآفرین برتر دنیا (عکس)
  • ۸ دلیل برای این که چرا خیلی‌ها در قرعه‌کشی برنده نمی‌شوند؟ یادداشتی از مایکل لوسیر، نویسنده و مدرس قانون جذب
  • به جای فکر کردن به قرض هایت، به پولدارشدن بیندیش
  • 10 نکته جالب در مورد بیل گیتس که احتمالا نمی دانستید!
  • ۱۰ ایده ی جالب که صاحبانش رامیلیونرکرد
  • معرفی 10 کارآفرین برتر جوان در سال 2011

شیراز- پارک علم و فناوری- شرکت ایده پردازان نو اندیش اورست

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد